Страници

понеделник, 15 април 2013 г.

За един пролетен рожден ден

Здравейте, мили гости!

Имам чувството, че ме е нямало месеци... а бяха само две седмици. В следващите публикации ще опитам да предам емоциите от едно ново за мен пътуване по вода. Всяка нощ сънувам, че бродя из романтични улички.
Но днес главен герой ще бъде Мартин - един синеочко, който в края на март стана на 2 години. Майка му беше попаднала на едно пано, което бях правила за момиченце /можете да го видите ТУК/ и ми поръча такова за нейният Марти. После добавихме и опаковки и кръгчета за кексчета, а накрая и банер с името му.
Тук е моментът да кажа, че Кремена /майката на Марти/ предвидливо се свърза с мен около 2 месеца по-рано, да й благодаря за това, както и за деликатността и коректността й! Нейна е заслугата за доброто качество на снимките от паното, както и на две от приложените тук снимки: Марти е бил дарен и с нова фотосесия по случай рождения си ден.

Ето го и малкият аристократ:

Първата от професионалните снимки

Паното, посветено на Марти от мама и татко за втория му рожден ден



Топери и основи за кексчета със самите лакомства в тях / професионална снимка/

Марти, ти си невероятен късметлия със семейството, в което си роден! Аз ти пожелавам още късмет и верни приятели!

2 коментара:

  1. Страхотен подарък! Всичко е толкова красиво!

    ОтговорИзтриване
  2. Браво! Много ми харесва всичко, особено таблото :) Поздрави!

    ОтговорИзтриване